Služby v oblasti supervize a koučinku
Individuální koučování
Koučink nabízíme jako moderní a osvědčenou metodu a službu, kde klientům pod citlivým vedením a reflexí pomáháme rozvinout jejich vnitřní potenciál a úspěšnost. Na základě schopností, dovedností a talentu, který v sobě mají, je podporujeme a pomáháme jim hledat nové cíle, rozvíjet jejich tvořivost, dovednost umět pracovat s časem, utvářet funkční mezilidské vztahy, být nezávislý a proaktivní, dokázat naplno využít svůj potenciál a prožívat tak spokojený život a být úspěšný.
Našimi klienty bývají nejenom podnikatelé, manažéři a řídící pracovníci, ale také např. studenti na prahu své kariéry, ženy po rodičovské dovolené, nebo lidé v nějaké zlomové etapě svého života, kdy přemýšlejí kam dál.
Supervize jako nástroj podpory
Nabízíme vám individuální, týmovou nebo skupinovou supervizi, jak pro organizace v oblasti pomáhajících profesí, tedy sociálních služeb, školství a zdravotnictví, ale také jednotlivcům a podnikatelům. Specificky nabízíme také případovou supervizi, supervizi v krizi, ale také tzv. supervizi supervizorů. Dále vám též můžeme nabídnout i další služby a metodickou pomoc např. při zavádění supervize ve vaší organizaci, krizovou intervenci (supervizi) v případě mimořádné události v rámci vaší služby a pod..
Co je a není SUPERVIZE.
Supervize je metoda kontinuálního zvyšování profesionální kompetence pracovníků k samostatnému vykonávání jejich role a profese. Supervize je nástroj, který pomáhá řešit konkrétní problémové situace, podporovat spolupráci v týmu a předcházet syndromu profesionálního vyhoření.
Supervize je tak hlavně metodou řízení, vzdělávání a podpory. Metodou, která slouží k dalšímu osobnímu a profesionálnímu rozvoji pracovníků, a metodou, která může významně přispět kvalitě práce a řízení v organizaci. V oblasti služeb to znamená zajištění jejich dobré kvality pro klienty i zaměstnance.
Supervize pomáhá získat určitý nadhled nad svou prací, vznikajícímu problémy a systémem ve kterém se pohybujeme. Toto je také naplňováno třemi základními funkcemi:
- Podpůrná funkce - poskytuje emoční podporu a umožňuje pracovníkům zvládat množství stresu spojené s prací.
- Vzdělávací funkce - orientována na profesionální zájmy pracovníků – učit se a odborně se rozvíjet. Slouží ke zvládání společenských požadavků i požadavků organizace, k zavádění nových přístupů k práci.
- Administrativní funkce - je orientována na stanovování cílů, priorit a hodnocení efektivity činnosti a zaměřuje se také na zvládání objemu a typu práce.